Saturday, September 24, 2016

'N Omvattende Gids Tot Die Skep Jou Eie Trading Plan

'N Omvattende gids tot die skep jou eie Trading Plan 22 Responses to 8220 , 'n omvattende gids tot die skep jou eie Trading Plan8221 ; Onderwerp: Trading Plan vir uiters wisselvallige markte Hallo Tim ! Eerste wil ek dank u vir die hulp wat jy gee om my Trading Plan bou . Ek wou iets oor die verhandeling van plan is vir mense wat op soek is na te bou hulle eie by te voeg. Inderdaad , is ons eintlik sien 'n paar uiters wisselvallige markte . Dit kan stil seer te kry sonder enige idee of ervaring wees . Ek stel voor om elkeen van ons handel intra - dag of swaai om 'n spesiale 8220 te oorweeg ; vlugtige situation8221 ; artikel in Ons handel Plan . Dit moet voorsien ons lei om kalm te handel verstandig bly deur sulke tye Ons is tans te sien . Ek kan gee as sub hierdie paar punte : Moet ek bly eenkant of kry in ? Maksimum # posisies Ek sal betrek ( minder , veiliger is dit ) Hoeveel ek wye my tot stilstand kom Ek hoop dat almal kan help en voel vry om jou wenke te voeg en te deel met ons.


No comments:

Post a Comment