Monday, October 3, 2016

Aanpassing Van Opleiding Met Strategie Ppt

Hoe om jou leerstrategie Rig om die maatskappy se doelwitte Jou rol as 'n leer leier bestaan ​​om 'n organisasie te bereik of oorskry sy maatskappy se doelwitte te ry. Niks anders saak maak enigiets anders is 'n vermorsing van tyd en hulpbronne. As jy dan wil ontwikkel en te implementeer 'n sosiale leerstrategie. jy moet die strategie en doelwitte van die besigheid te verstaan. As jy dit nie en jy weet nie vir seker dat jou sosiale leerstrategie sal help om die organisasie te tref daardie doelwitte te laat val die sosiale leerstrategie en vind 'n ander oplossing. Leer professionele sukkel met hierdie. Dit klink ingewikkeld, maar dit is regtig eenvoudig. Besluitnemers sukkel met aanpassing sosiale leerstrategieë om die maatskappy se doelwitte juis omdat dit moeilik is om te glo dit kan so eenvoudig wees. Byvoorbeeld, as die doel van die organisasie is om verdienste groei met 15% per jaar en die maatskappy se strategie is om die lae koste verskaffer word, verhoog behoud van kliënte tot 95%, en die verhoging van die kliënt tevredenheid tot 78%, dan is die sosiale leerstrategie jy maak moet laser gefokus op die lewering van leerervarings wat die kliënt tevredenheid en innovasie in staat te stel nie. Enigiets anders is 'n vermorsing van tyd en sal jou geloofwaardigheid dreig as 'n leier in die organisasie. Kom ons kyk na 'n spesifieke voorbeeld tot op die punt toon. Die doel langtermyn van Cisco, die IT-netwerk reus, is om verdienste groei met 12% 17% per jaar geen geringe ding vir 'n maatskappy ter waarde van meer as $ 100.000.000.000. Die strategie vir die bereiking van hierdie doelwit is genoem Een Cisco en beteken dat Cisco is die herstrukturering van sy besigheid silo's af te breek onder sake-eenhede, sodat wanneer 'n kliënt besig met Cisco, hulle gaan met 'n Cisco persoon of span, maak nie saak wat die produk wat hulle koop. Met ander woorde, in vandag se Cisco, as 'n kliënt wil 'n router te koop, dit gaan oor 'n heel ander groep Cisco werknemers as wanneer dit wil koop video konferensies dienste. Dit kan lei tot verwarrende en frustrerend ervarings vir kliënte wat wil verskeie produkte te koop van Cisco. So het die strategie is om een ​​Cisco skep in die oë van sy kliënte. Dit is duidelik dat ons nie binne Cisco en moenie die besonderhede van die maatskappy se strategie nie, maar om te weet wat ons weet van hierdie kort beskrywing, wat sou jou sosiale leerstrategie wees as jy dit is die definisie? Wil jy herorganiseer die leerorganisasie tot 'n eenheid soos die res van Cisco? Hoe sou jy die ontwerp van leerervarings sodat jy sal help om mense silo's af te breek en saam te werk in spanne? Wat doelwitte sou jy vir jou leer departement wat sou ondersteun Ciscos verdienstegroei doelwitte te stel? Dink na oor hierdie vrae en voeg jou kommentaar hieronder oor watter tipe sosiale leerstrategie wat jy by Cisco sou ontwikkel. Jou sosiale leerstrategie kan slegs bepaal word met 'n deeglike begrip van die maatskappy se doelwitte en strategie, omdat jou rol as 'n leer leier bestaan ​​slegs om die organisasie te dryf in die bereiking van sy doelwitte te bereik.


No comments:

Post a Comment